Wasting time on you, and also i had fun in school




Måste ha feber, trött som en uggla i mossen. Ont i halsen och bruten i min styrka om att gymma, får hoppa det, får sitter här och kolla på tv med mamma och såsmåning somnar jag sen kommer robert och väcker mig. Jag har faila lite, jag gjorde en ny blogg för att den skulle vara stilren och rolig, jag skrev mina känslor och missöden i den här medans jag skrev vad jag hade gjort och skulle göra i den andra, såklart vill äckliga/goda läsare ha det roliga saftiga skiten. Trött också på att kämpa för nåt som aldrig sker, men när det känns botten finns nåt som håller mitt hopp uppe, men ska fan lägga ner nu, wasting time. Jag hade skola idag och vi chillade på naturkunskapen till vi fick en redovisning, och hade en timme på oss, där så chillade jag, mia och sophie ännu mer, älskar när sophie är trött och säger så fula saker, känns problemfritt då. Käkade med robert på östenpärla, jätte viktigt som vanligt vad jag äter, käkade också kalaspuffar med fil hemma, står på andra bloggen också, skit viktigt som sagt. Sen så hänge jag hos joel och ville sova, men kollade på en film som jag aldrig hann se slutet på så irriterande, han och jeppe stack till gävle på gant rean och jag kila hem och försökte INTE att halka. Nu är jag hemma, ciao.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0