just some problems

Nyss hem kommen ifrån en promenad, blev inge skola idag och jag har mina jävla bra skäl, dock för jag varit sjuk men vill bara bli av med problemen, inte ens mitt fel, kanske 20 % men sådant är livets gång, men det suger. Jag har tillbringat timmarna med mimmi och det är så sjukt underbart, det är som att se sig i en spegel, få perspektiv på livet och göra allt till något bättre, men det bästa råd man kan ge här är. Säg aldrig något till någon om du inte är hundra procent på att den skulle hålla käften, en sådan vän som du vet lika mycket om och har iprincip aldrig svikit dig förr, men bäst är och knipa. Det bästa med sandviken är att åka härifrån.

Imorgon är det löning och dags att planera, ska man spara eller handla? åka till stockholm eller spara, göra nåt särskilt från vardagen eller spara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0