Jag kan iallafall gå vidare

ursäkta men jag måste ta ut min jävla aggrison på någonting, får så in i helvete med damp på en jävla störd människa som jämt ska komma och klanka ner på mitt liv. Jag har så jävla mycke att försvara mig med men jag gör inget personlig angrepp för jag har medkänsla och jag vet att man kan bli sårad, men du är en så jävla genomrutten, du kan fan säga vad som helst din. Det är inte mitt fel att din kille inte verkar vilja ha dig och att jag har roligt med mina vänner, och en del vänner råkar vara av det andra könet det är inte mitt fel jag kan vara vänner utan att behöva göra något intimt, som du verkar ha svårt med eller vadå? fattar mig inte på dig, du är omogen rakt igenom. Skiter i vilka följder det här kommer få, jag är inte arg längre, och jag kan gå vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0