I just want to say fuck you!


Blir skogstokig, visst jag har haft en relatift okej dag förutom att jag är sjuk, dagen blev inte alls som jag trodde och nu sitter jag ensam i min jävla säng och suckar. Hatar den del av mina vänner ibland, fast dom är fantastiska också, men ibland lär man fan få be dom dra åt helvete. Kanske inte bäst i världen själv heller, har säkert haft dom som varit arg på mig men nu är det tydligen min tur. Var inte första heller. Hade en sjukt äcklig dröm inatt som bara får mig att känna oro hela tiden, känns som den betyder nåt, inte för jag är värsta synsk men saker som jag dröm har i sin tur sket i verkligheten, bara den här inte är sann. Men haft ont i magen hela dan och gråten i halsen för allt pekar på att det kanske skulle kunna vara så iallafall. Vet inte hur jag skulle reagera om det var så heller, men skulle helst av allt bara vilja be dig dra åt helvete också. Nu börjar jag få upp min ilska och kommer ta en jävla bra stund innan jag somnar säkert men, men. Har iaf varit med mimmi,johan och ludvig idag vi chillade endast och jag blev grymt trött därför orkade jag inte heller följa med dom till donken. Nu ska jag försöka göra nåt åt min aggrisivitet, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0