I guess i need you baby

Har precis gjort en fint inlägg i min andra blogg, men kan skriva lite här nu när jag ändå är inne. Igår så vaknade jag lite före tre, som jag var lycklig att göra, sova ut innan skolan imon! Men var med mimmi igår kväll och vi gjorde lite hyss i stan som vi bara gör och blev förföljd av några äldre sedan så vi fick liten kick och började springa. Men före vi hade gjort det så bakade vi största chokladbollen och käkade lite pizza, och låg och snackade. Sen stack vi ut och när vi kom hem la vi oss och kollad på freaky firday och somnade gott. Nu är det så att det är skola imorgon och lär göra en hel hemtena som jag inte börjat med! Men nu ska jag bara ligga i sängen och njuta av tystnaden och lugnet, känner för att gråta lite men fårse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0