WeWantCandy

Kanske glömmer och skriva vad som händer, men i helgen så hände inget på fredagen, jag låg hemme och plugga sen kom robert, eller vi drog till hedesunda och hämta hans xbox. I lördags däremot så var det fest, jag träffade mimmi på kvällen fixa oss och hade mycke tid över så vi spela gitarr med miriam och sen fick vi skjuts för att hämta drickan och en jävla massa krångel, sen hämta vi sophie och sen till festen, där var det oös så fick dra igång nån jävla dans och sen kom en massa och jacke hade nå eldshot och ture och boysen satt sig och kolla på tv så jag och mimmi drog och träffa johan och christian och käka på donken sen drog jag hem, men kommer ihåg att jag skulle tända en ciggaret och tände den från fel håll och rökte lite filter också spyde väl nån som vanligt. Men på morgonen dagen efter så hade jag en godispåse i väskan, hemmakvälls godis, perfekt när man är lite nere så då tog jag upp den ouch båtten på påsen var söndertrasad pga av dricka som runnit ut sen så smakade godiset sprit så gav det till lillesyrran, men sa att det luktade lite sprit så ja vet inte om hon åt det.

Nu ska jag dra, kanske köpa chokladboll men har iaf lektion, chaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0