Alanya 2010

legat i sängen hela dagen och bara lekt på datorn, och gått på toa två gånger och käka smörgåstårta en gång. Älskling fyller 19 år idag och han är och jobbar..undra om han ska ut ikväll, antagligen. Men eftersom vi fick lägga 1000 spänn på taxin till flygplatsen så har jag inga pengar kvar och därför får gullet nåt av min när jag får pengar, så kollar runt lite nu, han säger att han inte vill ha nåt men jag vet med säkerhet att han skulle bli grinig om han inte fick nåt, och det är roligt och ge faktiskt, iallafall till någon man tycker om. Saknar alanya hela tiden, sitter och kollar på bilderna om och om igen och lyssnar på samma låt som jag lyssna på när jag åkte till arlanda den tisdags eftermiddagen, är det så underbart, ska redan börja spara pengar till en ny resa, vi funderar på grekland men fårse, nu är det bara plugg plugg.. och den där hemtentan..





























will never forget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0