Il cattivo

dags att ta tag i saker och ting, jag ska ut och springa nu när mobilen är fulladdad, sedan ska jag slänga mig i duschen och smörja in mig två gånger så jag inte kan bli torr så färgen försvinner, sedan sak jag plugga hela natten. Kanske se på en film också. Maten var god i skolan och för första gången tog jag två gånger nu, men fanny och sophie gjorde det också, hade aldrig vågat ensam! men idag fick vi också läsa extra länge på engelskan och man fick sitta vad man ville också gick nästan hela lektionen så vi gick tillbaka när det var 10 minuter kvar och då hade hon glömt oss, men det gjrode inget tydligen. Plus så satt vi oss i lärarnas fikarum först och skulle läsa, mia och fanny tog ett äpple, för det var två stora fruktkorgar där också en massagestol. Vår mentor sa att vi fick testa den om vi ville men sen kom våran lärare vi hade på den lektionen och sa att vi inte fick vara där... dåliga mytare. men iallafall så drog jag med johanna på stan sen och fika, äckligaste fiket, coffehouse by gorge, fikar aldrig där igen, gjort två gånger, lika äckligt båda gångerna. Men ska byta om nu, hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0