Hoffmaestro 2010

igår började dagen med att jag kom hem och linnea kommer hem och får ett vredes utbrott men vad ska man göra med en jävla anorektiker, skyller allt på alla andra, när hon fan gör samma sak själv, damp jag får, men orkar inte diskutera med henne, det är hemskt. Så en skit start på dagen men det skulle inte få förstöra så jag gjorde mig i ordnig för kvällen och sen var det middag för att fira pappsen. Efter det hade jag ganska mycke tid kvar tills bussen skulle åka så då åkte jag hem till annika en stund och letade på ett halsband sen när det var 5 minuter kvar till bussen skulle åka från resecentrum då kom jag på att jag hade glömt biljetten, så fort som fan hem och hämta den sen till mossvägen och där satt emma och anna fint som två katter, sen var lina redan på bussen. Utanför maxim så träffade vi ebba och sen när vi skulle hänga av oss jackorna som tog en timme så kom johanna och isabelle. Men såg även min mellanstadielärare där som min lillasyster har i skolan nu. Sen blev det trängsel som fan till hoffmaestro och det var sjukt långa killar framför oss men lite såg man väl, men har flera videos och några bilder, emma har också som hon skickar sen antar jag. Men kvällen rullade på och det slutade fucking tidigt så blev donken och sen kom annika och hämtade oss, sen var det hem och sussa och jag fick krypa ner vid robert som sov som en stock men var ändå varm att hålla om.




Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk på vad du skriver, det där kan du bli anmäld för.

2010-09-25 @ 13:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0