easy to heat

jag visste att jag skulle få skulden redan innan nån hade sagt nåt, en gång när jag skulle grilla med tjejerna så tog jag en cola hemmifrån som vi kunde dricka för dom andra hade fixat resten, så jag tog den för att bidra lite och jag hade inga pengar kvar och ville inte fråga om för jag hade redan fått så mycke dom andra dagarna. Så när jag tog den så fick pappa ett utbrott och frågade vem fan som hade tagit colan och jag vågade inte erkänna, så det gick ändå tills ingen fick gå från huset tills den kom fram, och jag gick till mamma och sa att det var jag. Sen så prata mamma med pappa och pappa blev tokig på mig men jag erkände iallafall. Nu när en person har tagit en annan sak så får jag skulden för allt..inte lätt och vara ärlig när man blir behandlad såhär, men ändå är jag det, men hoppas rättvisan visar sig och den skyldige kommer fram, för det är inte jag.


Kommentarer
Postat av: emma ramic

hahahahah aw... colan <3

2010-09-29 @ 22:39:25
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0