You and Me

varför sover killar alltid med en kudde? jag har minst tre. Men har kollat på prince of persia med sophie och lina, det sög, vi kollade mer på varandra än på filmen. Kissnödig sitter jag och spänner mig för introduktionen imorgon men vill så gärna att jag ska klara av dig, inte att jag blir för trött och ger upp, jag gav nästan upp på sommarjobbet för det var så jävla tråkigt och jobbigt men jag klara ioförsig mig igenom det, nu lär jag pissa

sådär jag, det har ju börjat nån skvallerblogg också, kan bli kul.

Men nu är robert påväg till mig och ska väl be han plocka bort popcornen ur sängen, han kommer med andra ord bli sur och kasta allt på golvet. Men 

Nu kom han och vi ska kolla på roast på berns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0