Work

jag växer och känner mig väldigt stor nu, lämnat ett cv idag, sedan åkte jag till gävle och åt med robert på östen pärla bufé oh yeah. Sen så åkte jag hem till sandviken och gymma, efter att gått hem i regnet och dunjackan glibba med svetten som var kvar på kroppen så satt jag mig framför datorn och relaxa lite då jag får ett telefonsamtal och det är från mcdonalds och dom ber mig komma på en arbetsintervju och jag har en halvtimme på mig, så jag springer in i duschen och duschat sen springer jag ut, klär på mig och drar puderborten över ansiktet sen iväg. Jag får tack och lov skjuts dit av annika, sen så går väl intervjun bra och hon ber mig komma på introduktion på torsdag och sedan ska jag få börja jobba! yes. Mcdonalds vad gör det, jag hade såklart fördommar mot det förut men är helt okej, man äter ju där så varför inte jobba där. Dom är miljövänliga och är ett multinationellt företag. Men nu ska jag plugga och sedan ska jag vänta på robert så kanske vi ska gymma igen.



justia mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0