Wonderwall

hemma och lyssnar på ulltimata bögar låtar, robert börja grina för att jag facerapade han och ville inte träffas på grund av det. Så sitter ensam i min stora säng och nyss torkat av sängbordet så jag kan ha datorn där och plockat bort flaskorna som stått i nåra dagar.

Idag så, eller hela helgen så har jag vart med lina, i fredags så var jag och gymmade med sophie och sedan stack jag till lina och basta och mös, sen sova jag kvar. Imorse så låg vi kvar till två halv tre och sedan så gick vi upp och satt oss i köket och kollade på klipp på ipaden.

Fanns inget och käka, eller vi var sugna på pizza, så vi väntade tills lasse kom hem från travet och då satt vi och kökade pizza med honom och hans manspolare, som förfestade eller nåt. Snackade om att dra till florida och lina ska med, något avundsjuk, ja. Vi drog sedan ner till henne och chillade och sen till hemmakväll och köpte candy och lirre, sen bara låg vi där och hade det gött.

Drog hem halv två, och nu ska jag väl skicka in engelskan så den är grön på måndag och sen lira nintendo eller sussa, have a nice night to me, to you, to us. 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0