duger ej mycket till

somliga går med trasiga skor och kolla på ladies från östermalm matchar ju med varandra. Förövrigt är jag jävligt sur, på ett och annat, speciellt på mimmsan som aldrig håller det hon lovar. Hon bryr sig väl antagligen inte. Men det är inte bara det, jag fattar inte sista uppgiften på englskan, som kan dra åt helvete, robert gör mig bara tokig. Hatar och inte bli tagen seriöst, och jag viker alltid mig för honom. Nu ska jag fokusera på helgen och vi ska på rättegång imon med klassen, jag är jätte intreserad av sånt, men dock får vi inte se så "allvarliga" fall, alltså inga mord eller nåt liknande, alla fall är väl allvarliga men hoppas ni fattar vad jag menar.

Kan inte släppa min irritation, vill bara såra dig och se dig gråta på nåt jävla sätt, då känner jag mig stark, alltid är jag den som gråter som en liten mes, önska jag kunde skrika dig i ansiktet, ge dig en käftsmäll men är för rädd att du ska slå tillbaka, men jag tvekar inte särskilt mycke om du trotsar mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0