Största myten

idag så vaknade jag vid 11 men låg kvar och väntade på att robert skulle vakna, och det hände vid klockan 12. Då gick vi upp duschade och gosade. Later, så fick ju skjuts till mig, för att sedan vandra ner på stan där det var julskyltning. Ganska mysigt, det roligaste var när årets lucior skulle presentera sig själv också skulle man berätta en "bra" sak om sandviken, vet inte om dom var tvungen men verkade väl fint på nåt sätt, men i verje fall så sa hon "det finns alltid nåt att göra i sandviken", alla vet att det är en lögn.

Ivarjefall så fortsatte våra liv, robert köpte kängor, riktigt snygga. Vi gick till annika sedan för att låna hennes bil till valbo för robert var fortfarande trasig eller nåt sen olyckan. Vi åkte till valbo efter snöskottning framför garageproten. Inne i valbo var det varmt och skönt, jag hittade kängor! älskar skor. Kan inte få förmycke, inte sådan som köper tusen klackskor, hellre tusen converse och snygga kängor, dock har jag högklackat till fest men finns inga fester här i sandviken om du är under 18, så att jag äger tre par klackskor.

Efter valbo fick jag åka runt lite men hämtade sjalen hos lina, var till johanna som inte var hemma, men jag och robert åkte med annika till ica och köpte grönsaker och dipp, sen tog vi bara det lugnt hemma hos mig och kollade på veckans paradise hotel. Haft så mycket plugg och skola så har inte hunnit nåt annat, skönt och ha nåt och kolla på när man inte har nåt att göra, så det var bara positivt. Vi blev hungriga efter nån timme och åkte och köpte kebabrulle, nu ligger vi i sängen bara och kollar på da vinci koden, sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0