Solo dolo

meningslöst är inget men jobbigt och tar kraft, men hade inget emot att gå upp tidigt imorse, fast när jag väl skulle slita mig från värmen och naken fisen under täcket blev det motgång. Vi klädde på oss, våra allra tjockaste kläder och vandra till sjukhuset, tog kanske en halvtimme där om inte mindre, sen så gick vi hem igen, han till sig och jag till mig. En lektion var inställd så började inte förens efter lunch men hann inte till den lektionen, sen så var det bara gympa och jag hade inga kläder med mig så blev bara strutta runt tills nästa buss kom.

Påväg hem,känns så dumt och kalla nåt man hatar hem, sandviken är vad jag syftar på men ändå så finns ett litet hus där som jag kallar hem. Men jag gick direkt till annika och vi åkte och käkade, hade ju inte hunnit med frulle,  äter aldrig frulle så ingen skillnad på idag, vill äta frukost, men min aptit är begränsad, istället äter jag på natten. dåliga vanor, men sånt är livet.

Fryser ständigt, så ska väl försöka värma mig och kolla på någon film, kanske va med olov, beror på när han hör av sig om inte robert hinner höra av sig före eller om nåt annat dyker upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0