Slice

Nu är allt bra, kan man tro, jag vek mig som vanligt går, jag blev mutad med ben&jerry's, alla fans av det förstår mig nog men som sagt jag vek mig i varjefall som helst. Vakna 8 och skulle åka med halv 9 bussen så fick rappa på. Men när vi är på gävle tingsrätt så har rättegången flyttats fram till ja några timmar senare så vi sitter där och chillar, jag och mia hade nog roligast. Rättegången handla om en grov rattfylla, tyckte den inte var så grov som jag hade hoppats, var tråkigt med andra ord, ville ha lite action. I pausen när ordförande och nämndemän ska överlägga så får vi gå ut och chilla, då ser jag tobias gunnarsson, det var trevligt. Sedan fick jag själv vandra till skolan för att göra en matteuppgift, det gick bra kan man då intyga, och sedan så åkte jag buss hem själv, nu är jag hos faster och ska snart bege mig hem, så fort hon vill skjutsa mig.

hatar sakna och minnas det man helst inte vill, men mest av allt inte vill glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0