Sinnesfrid

hey folks är hemma och slut i huvudet pga av så jävla täppt i näsan och det bidrar till förminskat syre intag och försegar hjärnan. Så känner jag just nu. Jag ska kanske berätta vad som hänt dom senaste dagarna men som sagt så igår jobbade jag mina fyra timmar bakom disken och fan vad personal får ta skit och stress, helt sjukt. Kan folk ha lite empati, förstår arbetande folk nu som håller på med serivice, man kan inte tillfredställa alla, dock är det deras jobb men man är inte mer än människa. Man kan ju vara bra på det man gör man man måste få göre fel. Som mamma sa igår, det är av misstagen man lär sig.

Så i å med det så var det en jobbig arbetsdag, en krävande, men jag kommer lära mig, fick en beställning på tio menyer. men fick hjälp med att leverera den och så, tack för det. Sen så var det en som försökte säga att han hade beställt mer än vad han hade, sen kom lina in och villa ha paj, och sen kom min lillasyster och hennes kompis och beställde, sen när jag skulle hem och min andra lillasyster och henne kompisar. Men fan vad folk äter på mcdonalds, sjukt. Själv så blir man mindre och mindre sugen på att äta där.

Så trodde jag att jag skulle jobba idag men det ska jag inte så ska vänta hem lina och så ska vi göra nåt, festa för hoppnings vis. cya



jacke får stå för bilden, när vi var i alanya. Saknar det så sjukt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0