Mojo So Dope

isolerat mig i rummet, direkt när jag kom hem, tycker det varit en jobbig dag i skolan fast det inte varit det egenteligen, har så mycket plugg att göra, plus så vill jag börja gymma igen, men har en icke gym period nu, inge sugen att springa eller anstränga mig för att röra på mig, hoppas robert kommer hem och peppa mig, han kan få mig göra mycket, utan ens övertala, nästan jämt.

Vi kollade på Funny games i skolan nåra stycken i klassen på håltimmen och rasten, det är min appsoluta psyk-skräck-film. För övrigt var det god mat idag men blev så jävla mätt och mådde lite illa ett tag, viktigt att punkter, jag mådde illa.

Plus så hade jag mina konstiga strumpbyxor idag som var jävligt jobbiga gled ner och drygade, men outfiten blir tusen gånger snyggare med dom, men inte i skolan. Nej tyvärr.




Kommentarer
Postat av: cecilia

vilka fina outfits bilder ronja, du är en riktigt toppbloggare i mina ögon nu <3

2010-11-30 @ 18:57:13
Postat av: Anonym

haha lät mera som en ironisk sophie ;)

2010-11-30 @ 21:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0