Lite grabbigt

vet inte var jag ska börja, i lördags så vaknade jag upp hos lina och vi sov iprincip tills 12 tiden sedan så kollade vi på mirrors ett, sedan så var det dags för mig att åka hem och duscha inför jobbet, så annika kom och hämtade mig. Hemma så gick tiden sjukt snabbt, och sedan helt plötsligt var jag på jobbet. Dags att ta beställningar och knöp, dock kom sandvikens näst snyggaste kille dit och det var ju hur kul som helst. Vid åtta får jag åka hem! och Annika och Nora hade varit dit och ätit så dom väntade på mig så åkte hem med dom, och jag blev avsläppt hos robert, sedan stack jag iväg en stund och hänge med några goa och basta och tog en kall, låter gubbigt eller grabbigt men var härligt, sedan var man så sjukt trött men vid två så gick jag hem i snövädret till robert, hade snö till knäna nästan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du visa hur du sminkar dig?

2010-12-01 @ 12:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0