Jobb

Jag har varit och gymma och det gick sådär hade inte käkat nåt före så var förjävligt seg, orkade inte ens intervallerna på slutet jag brukar kö, får så jävla ont i fötterna av att springa i 30 minuter, men ska kö efter ett schema snart så jag ska nå mitt resultat, för övrigt så är det jävligt skönt och gymma. Vi åkte hem till robert och lagade mat, köttbullar och spaghetti, känner att jag kommer få laga en del mat för att få variation om vi flyttar till gävle, vi? jag menar han men att jag bor där med han oftast.

Ska snart på introduktion, är spänd men inte lika som i morse, klart jag klara det här, bara att peppa sig själv och pusha, måste få motgång för att få framgång. Nu ska jag luta mig tillbaka och lyssna på afasi och filthy i högsta volym, eller nära iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0