It was me

sitter i sängen med robert och har nyss dippat lite grönsaker och druckit hallonsoda, så fruktansvärt gott. Var på gymmet vid sju och sprang men finns ingen lust när mobilen stänger av sig och det inte finns någon musik, sen så gjorde ipoden samma sak och då sket ja i det och tränade lite mage och armar.

Imon så slutar vi tidigt men börjar tidigt också, men hinner chilla en stund innan jag ska jobba, ska jobba med anna i kassan imon också. Har energin just nu och hoppas jag är pigg imorgon, men ännu mer energi så jag orkar le och komma ihåg det kunderna beställer och vara snabb, hoppas dom har lite översende. Mest längtar jag efter att pengarna ska casha in, hehe.



mia och lisa när vi var på saw i 3D.

Kommentarer
Postat av: annika

lycka till imorron det går nog bra bara du ler. kramen

2010-11-09 @ 22:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0