In i den minsta detalj

idag blev det som alla andra gånger jag säger att det inte blir som det blev planerat, kan börja med att jag ville mer än allt annat ligga kvar i sängen idag så fick en funderare på att ligga kvar och sjukanmäla mig, är trotts allt väldigt förkyld, eller var, lite kvar nu. Tog mig upp och var en halvtimme kvar till bussen skulle gå, visste inte riktigt när vi skulle börja men chansade på nio, och det var det. Jag hade ingen skjuts till rese så fick gå och åkte med prick bussen. När vi kommer till busshållsplatsen innan motorvägen så hoppar johanna och lina på så sätter mig med dom och anton.

I skolan så var det väl som vanligt, första lektionen fick jag inge gjort men det var företagsekonomi och det förstår jag ytterst lite om, så ska ta hjälp av robert, det var dock allt en hemuppgift fast var meningen att vi skulle göra den på lektionen också. Vi roa oss med annat. Efter det var det god lunch, eller nää god sallad, det var "falukorv" och makaroner, får huvudvärk av det av någon anledning, vet ej, kanske lukten.

Vi hade därefter matte och sedan idrott, jag säger gympa men sophie skrattar åt mig varje gång så lär börja säga idrott, men som sagt så var det idrott och var fotboll, jag var inte speciellt positiv till en idrottslektion men det visade sig vara mycke positivt, var akttiv och kände att jag gav nästan allt, älskar idrott, räkna hur många gånger jag skrivit idrott nu.

Efter idrotten så fick jag ett samtal av faster att några av familjen var där och jag kunde  åka hem med dom, så hoppade av i valbo och traskade in till ikea för att vänta på dom då jag tog chansen att skrutta lite på toaletten, men fick vänta och skruttade nästan på mig, när det var min tur satt jag där länge och bekvämt. När jag kom ut var faster, mamma och syster diana där och vi kilade runt och kollade, och strutta omkring, när vi var färdiga så åkte vi hem.

Vi stannade vid ica, där jag träffade Hanna forsberg och klev ur den varma bilen men Annika satt kvar och mamma och diana var inne på ica, men satt med Hanna på en bänk och snacka lite gojja, sedan skulle hon åka och i samma veva så kom Johanna blixth och vi snackade ännu mer, och hennes mor snackade med Annika. Tills mamma och diana kom då åkte vi hem, men fick skjuts till Robert och vi kollade på Johan Falk - GSI för särskilda insatser. Hann med halva typ, lite mer kanske, sen skulle Robert med hans lillebror på korpen match och jag blev hem skjutsad, vi hämtade upp kesky på vägen också, men nu är jag hemma och ska förmodligen plugga, nightie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0