i just want back in your head



inte en lugn stund, inte en dag utan problem, och dom tar jämt år och dar att lösa. Tiden, vilken jävla dålig grej, dåligt att ens finnas till ibland, om någon kunna fundera ut meningen. Hittat en ny låt jag älskar, back in your head, den fanns på låne telefonen när jag fick den, någon liten ching chong som laggt in den kanske, varför jag tror det är för att det är bara kines bilder på den och kinesiska krussiduller.

Fick prata med sophie och tjejerna idag, riktigt skönt, men hade förväntat mig att deppa hela dagen  men dom får mig allt att skratta. God mat vare också, jätte viktigt att skriva, dock glömde jag idrottskläderna hemma, så åkte tåg hem själv idag. Sen så nu kom jag hem och sitter och filosoferar, om det fanns ett jobb för det skulle jag vara perfekt, men filozoferar endast om mitt egna liv. Om jag hade tre öskningar så skulle jag först ta bort alla fördommar som finns, det leder till fred. Min andra är att det finns lösningar på allt, som en sjukdom, så finns det en medicin. Varför jag inte tar bort sjukdommar osv är för att om dom inte finns så minskar jobben inom den arean kan man säga. Dum eller smart, tyck själv. Min andra är att jag blir näst rikast i världen, jag anser att man blir lycklig när man har mycke pengar, och kan göra allt man vill, varför just näst rikast i världen. Jo för att jag gillar bara tanken av att säga näst rikast i världen att man kanske har ett mål att bli rikast, men jag skulle bara glida på räckmackan.

Det var det, fortfarande i dåligt tillstånd, orkar inte gymma eller nåt idag känner jag, bara chilla med en vän.




bild på älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0