Day 2

hemma! idag började vi i skolan klockan tolv och åkte in lite tidigare för att äta på skolan, men när jag kom dit så var jag inte ens hungrig, det kändes ju lönt. Men satt mig ner och kollade på passionärsjävlar som är faktiskt jävligt roligt, typ som en annan del av köping, men inget slåt tobbe.

vi hade bara engelska idag, i tre timmar dock men bara en lektion iallafall. När vi kom ut från skolan så snöade det, och ändå fast det är mysigt just nu i sängen så var det sjukt kallt och man kände på sig hur jävligt det kommer att bli sen när den "riktiga" snön kommer.

Bli avbruten helatiden i allt mitt skrivande pga the simpsons på tv, men nu slutade det. Kanske ska lira lite mer super mario 64 eller så plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0