Can you pick me up

skyller på att det är en demon i mig. Var i skolan idag fast jag hade tusen osaker att ligga kvar i sängen och skita i skolan, men pallra mig upp, duschade och pös iväg. Idag så var jag och lämnade tillbaka böckerna på gävles biblotek och därmed sprang där ifrån för att inte bli påmind om räkningen. Men får väl en faktura hem, 10 gånger tre veckor, hatar onödiga utgifter. Ont i magen har jag nu, ätit två gånger idag ändå är min mage fuckt up, gör ont vid revbenen.

Kollat på film med lina palo och väntade på att mirrors ett skulle ladda ner men tyvärr inte, fick se på toy story och nån till knöp. Väntar på robert nu sen ska vi sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0