Benen på ryggen

Ligger kvar i sängen sen badhuset i morse, skrev ett inlägg klockan tolv idag men blev aldrig publicerat och skrev vad jag har gjort imorse, var ovanligt aktiv tycker jag. Men nu liggar jag här i sängen och lyssnar på afasi och maskinen, som den gamla tiden, jonas är också hemma men ändå ligger jag här. Robert gjorde narr av mig igår för att jag ska jobba på mcdonalds, blev faktiskt ledsen men tänker iallafall jobba och skita i vad folk tycker. Jag kan jobba med mycke skit, för med något ont kommer alltid nåt gott, efter regn kommer solsken, lever jämt upp till dom vad det än är, jag tror på kharma faktiskt nu när jag tänker efter, men ändå lite osäker, för en del grejer kan jag inte koppla till hur kharma skulle kunna ha nåt med det att göra. Om vi säger såhär, barnen i afrika som fötts till fattigdom, svälet och dör, förtjänade dom det? på grund av kharma, det man ger får man? men då kan man resonera såhär, om dom varit "dum" i sitt tidigare liv så kan dom ju ha förtjänat men jag är tveksamt, men alla kommer vi ju fåse. Blev för seiöst, ska sänka volymen på spotify och sen kolla på simpsons.



Kommentarer
Postat av: annika

stå på dig du det finns alltid någon som misstycker

2010-11-03 @ 23:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0