Att få lätta

jag ligger bara och tänker på det hela tiden, kan inte släppa det, hjälper inte med att robert ligger brevid mig. Vet inte vad jag ska göra, vill skrika, tala ut. Hoppas jag somnar snart och vaknar med annat i huvudet med robert som sover framför mig och ligger med hans armar runt om mig. Arg, galen och så sårad, kan inte beskriva, det tar på alla mina psykiska krafter och fysiska, vill bara ligga ner och andas. Helvete va allt är äcklig, fel och vidrigt, jobbigt, svinigt och värdelöst, det finns inget värde på sånna saker, helt meningslösa, varför sker dom, vill anklaga dig för allt, vill tycka att allt är dit fel, hur kan du göra så, det är inte okej, det borde kommit upp i dit huvud, någonstans lär väl det finnas något samvete en moral, en styrka. Du är svag, skyller ifrån dig, allt för att allt ska verka lättare, ingen är felfri, men det gör ganska ont ändå, om det inte vore för dig hade det inte gjort ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0