Day 1

jag har den här bloggen endast för mitt egna syfte och kunna argumentera med mig själv, som sagt har inte så många läsare och ännu mindre kommentarer så ska försöka vara seriöst för en vecka och se om det händer nåt. Idag var det första dagen efter höstlovet och som sagt vi skulle ja idrott men den var inställt så släpade gymnastik kläder och datorn i onödan, förövrigt var jag jävligt trött idag, kanske beror på att robert satt och kollade på tv till 5 imorse så vaknade då och då, men ska spela super mario nintendo 64 hela natten(till 12), känns som man åker direkt tillbaka då jag hade rum uppe brevid mamma och pappa och en vit liten säng.
 
Just nu sitter jag hos robert, och vi har duschat och han ska åka på hans lillebrors match och jag ska hem, orkar inte stå i en och en halv timme. Men var till telia efter skolan och ja dom kunde inte göra nåt åt min telefon så får väl räkna med hemförsäkringen och om inte så var det dom fyra lyckligaste månaderna i mitt liv, kära iphone, jag är seriös när jag säger att den är en del av mitt liv, en sak i min vardag, en rutin, när den inte funkar tar det kol på mig, blir grinig och ledsen, och inget verkar bli bra. Tur har jag pappa, som har mitt hopp uppe om att det kanske finns nån chans att jag den blir lagad eller en ny.
Annars så ska vi få en ny mentor i skolan, för våran ska flytta till stockholm, om jag var han skulle jag göra det med engång, men hade börjat gilla honom, inte för att jag inte gjorde det från början, men han påminner mig om nåt och är alltid glad, han själv sa att han inte kunde bli arg. Är orolig för att vi ska få en lärare vi inte gillar, men som sagt man får väl se och lära känna.
blev fan skitnödig, men ska jobba för första gången på onsdag, vet jag tjatar men det är så spännande, anna sa att hon gjorde fel ganska ofta och det gör mig mer skitnödig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0