2010-11-23

svinkallt, verkligen svin kallt, hade bara chinos på mig idag så kan ju vara lite däför, men alla andra tycker desamma så att. Hade på min en blus/skjorta som jag fick fina kommentarer för, dock är den förjävligt svår att ta av sig.

Vaknade klockan 9 därför att Robert väckte mig då, jag skulle egenteligen till sjukhuset men fick ingen tid när jag skulle vara där, men Robert skulle till jobbet så han sskjutsa hem mig, fanns ingen ide att gå och lägga sig när man kom hem så jag gick in i duschen och värmde mig. Sen så var det bara två timmar kvar innan jag skulle gå till rese. Men var precis klar tills det var dags att gå. På rese träffade jag lina och sen kom sophie åkte in till gävle och lina skulle på prao såklart.

Vi hade bara engelska idag och kollade på en film som sophie och amanda börja gråta till, haha roligt, men jag  kan också börja grina. I pausen från filmen så var ganska många hungriga, eller iaf, amanda,sophie och fanny och amanda spillde tydligen youghurt som jag inte hann se, men tog mig en hårdmacka med emilia.

Sedan kollade vi klart på filmen och åkte hem, hemma i sandviken, var det snöstorm och jag och sophie gick till Annika och skjutsa sedan hem sophie och jag och annika gick och åt på adlos deli, tror det heter cafe deli nu bara. Käkade bakad potatis, och det är så jävla gott.

Nu är jag hemma och ser på The hills som jag hatar i princip, men går inte att släppa ögonen ifrån det, Älskar the city men inte the hills.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0