Your colour was blue

hej på er, jag har inte haft tid även fast jag har haft mycket att blogga om, men som sagt igår var det skola, jag färgade håret och var med lina och joel en stund, köpte glass och chilla och åkte på hans nya longboard, im really good at it now, i think. Men idag så har jag varit i skolan också, chillat var och åt med annika på lunchen, men efter skolan så drog jag och gymmade på momangen, sedan när jag precis kom hem och skulle duscha och vila så ringer puddingen mimmi och vi går ut och går, sen tillslut kommer jag hem duschar och ätit mackor, nu ska jag plugga...och sen sova. Men ja thats all right now.

Går inte att lägga upp bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0