yeahson

hej varit hemma nu i en timme kanske, började med att jag vaknade och hittade inte ett skit att ha på mig för ALLA mina kläder är hos robert och orkar inte gå dit. Men hittade ett par svarta jeans helt plötsligt också lånade jag lillesyrrans tjocktröja som det var spillt på märkte jag. Men vi skulle bara ha nationella och sen hade vi håltimme. Jag skrev mycket men chansa på allt typ och planeringen av laborationen kunde knappt ingen, tror jag bara såg hakki sita och fila på den. Nu ska jag ta det lugnt i en timme till sen tillbaka till skolan och ha biologi och so. låt det gå fort och lätt. Förutom det kanske det blir att gymma idag också, åkte vid halv 7 till gymmet igår, mötte sophie där inne sen skulle hon till bussen och jag hem och det var åt samma håll så det var ju perfekt. Men fis nu orkar jag inte mera, tjong.


Kommentarer
Postat av: emma ramic

snälla säg vilket som är bäst. cow eller school girl :D

2010-05-06 @ 18:11:04
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0