Yeah dirty dirty rich

Justia igår när jag skulle bli upphämtad vid prix sådär på nattkvisteln så gick jag igenom skogen för att slippa gå runt allt, smart som jag tror jag är ser jag en bäck och en till bäck  efter det, första bäcken hoppar jag galant över och tycker fan vad jag hoppar bra, men sen vid andra bäcken så ser jag lite "hö" eller något mjukt som jag kan gå över på istället för att hoppa, men när jag går över så sjunker hö jäveln ner i det svartbruna vattnet och min sko bli i samma färg. Men sånt händer i livet, nu har jag lärt mig att alltid hoppa snyggt istället för att chansa på att hö't håller.




Kommentarer
Postat av: emma ramic

HAHA ÄGD

2010-05-10 @ 18:00:00
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0