What we looking for

tjosan brosan idag har det varit nice, jag vaknade lite försent men hann med lite peritions uppgifter på matten till provet imorgon. Sen så har dagen flytit som ett flöte. Jag var till bessemer och köpte en make it right tröja och mimmi var också med. Sedan var jag hem till annika på lunchen och det blev att vi var ut och luncha. Efter det så stack jag tillbaka till skolan hade bild och blev klar med min tavla och sedan var det teknik och emma och jag byggde vår råttfällebil som vi inte visste hur man skulle bygga. Men nu ska jag skriva en träningsdagbok, försöka minnas min träning i en hel månad men har gymmat nästan varje dag satt det blir inte så svårt. Sen om jag hinner och om jag har lust drar jag till gymmet. Men nu kollar jag på världens bästa film, fame. Men nu ska jag chilla adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0