If there so much i must be, can i still just be me



hej gott folk, har kommit hem från skolan, sitter just nu och smälter maten som jag drog hem och käkade efter musiken, as gott med bulgur ju. Men förövrigt var det meningen att jag skulle göra annat än att sitta här men sånt man får acceptera orkar inte argumentera nå mera. Ska väl plugga till nartionella imon också gymma, gymma själv på länge eller försöka locka med någon av flickorna. Blev grymt sugen på polly sommar nu också när jag såg inlägget på bloggs hemsida, men får vänta till helgen, för det är apsolut inge godis i veckorna nu. Men vi ska ha klassfoto på fredag också, våran klass har bestämt att vi ska vara en disney figur, undra vad man ska vara, mimmi ska ju självklart vara mimmi mouse. Jag tyckte armin skulle vara aladdin. Nu ska jag bara ta det lugna laxen, baby goodbye.


Kommentarer
Postat av: emma ramic

gofisar!

2010-05-04 @ 17:04:35
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0