All in from yesterday

hejsan nu sitter jag på dianas datte och tänkte lägga upp bilderna från igår men ibland har den här datorn tendensen att råka logga ut bloggen så hoppas att det inte sker nu. Men det började med att i fredagsnatt kom jag hem klockan sex på morgonen och vi skulle åka vid 9 till stockholm och var tänkt att vi skulle gå upp klockan sju för att hinna, men sov till åtta. Men vi käkade rulle lite innan nio sen åkte vi strax efter tio. Vi stannade vid statoil och alla var tvungen att gå på toa, också köpte vi marabou. Sen när vi kom till stockholm började festligheterna. Time for shopping, var först in på weekday men köpte dock inge cheap monday den här gången men robert gjorde. Köpte två linnen och sen en t-shirt på monki och ett linne, sen hittade jag inte mer, letade efter nån old school butik som skulle ha en vanskeps också letade vi hjäl oss efter kahalani men får ta det nästa gång också. Vi var in i björnborg butiken och robert köpte sig ett par rediga kallingar. Sen letade vi efter converse, fanns inga i mins storlek, så jävla sorgligt och dom på nelly finns inte kvar, varför ska dom sluta tillverka dom den här sommaren för, whata fuck are they doing. Men det var dag för att äta och jag skulle inte göra samma tabbe som förra gången och välja ett ställe med kabab utan sås. Därför valde Annika kungshallen, det var så snålt med plats så vi fick kriga lite, men först fick jag och robert gå runt och välja vad vi ville äta och självklart glömde jag mitt förra misstag och väljer wok med jordnötssås, det smakade endast salt, så aldrig mer jag väljer mat när det är någon okänd plats.

Efter mat timmen så kilade vi vidare ner på gamla stan då det började regna, vi köpte paraplyn och när vi skulle fälla upp dom slutade det regna, men det regnade senare på dagen så det var inte förgäves. Men vi fickade också inne på gamla stan, blev orginial kladdkaka med grädde. Sen var det grönan som gällde, och på färjan dit så höll jag på och bajsa på mig, sen när jag hittade en toa och när jag kommer ut från toa står en man och kissar utanför, mitt på ljusadan och allmänt, men förstår han, toan kostade fem spänn. Inne på grönan blev det genrep direkt och vi såg snygga måns möller och alla andra mega coola kändisar. Sen blev det ben&jerrys glass och sen blev det live sommarkrysset och vi fick sittplatser och såg showen. Men sen efter showen så blev det fish and chips och fan vad gött det é, smakade langos av robert också, det var superbt. Men aldrig har jag ätit så mycket godis på en och samma dag som igår, och när vi hade åkt färjan över igen till stan och kommi till bilen hade annika p-böter. Sen stannde vi vid statoil påvägen hem och köpte ännu mer godis, sedan somnade jag i bilen och vaknade när vi var vid valbo och sen igen när vi var i sandviken. Thats was all, eller det var en olycka på vägen när vi var påväg till stokcholm, två bilar hade frontalkrokat och såg int fint ut, men det hade nog ingen förväntat sig heller, förutom olyckan i "Trasan och banane". Nu ska jag till valbo så vi hörs.













Genrepet.



Steven simmons i genrepet.



Måns möller i live show.



Linda pritchard i live show, men hon såg likadan ut i genrepet.



EMD i live showen.

 

Lazee och apolo i genrepet.



Här är allihopa, papa de också, enda bra bilden på honom här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0