Just the start

hej tjejor och grebbar haha hm, jag sitter nu på mitt rum efter en hellflundrans kväll, denna sista april tillbringa jag in sandviken annars brukar jag alltid åka nånstans, var på väg mot gävle ett tag igår, men ändrade mig. Det började som tänkt, skolan först och hade nån pankaks grej på hemkunskapen, mimmis och mina var såklart dom svåratse och göra, men är man gluten och laktos intollerant så har man inte så mycket val, men då måste man tycka om smöt också för dom där pankakorna badade i det. Sen efter skolan åkte jag mamma och annika in till valbo, jag skulle köpa ett armband till kvällen, för jag ville ha lite färg när jag bar hade en vit klänning. Men köpte underkläder och ett linne också, mycket fint, mycket nöjd. Sedan hälsade jag på robert inne på intersport och fick en liten puss. Vi åkte hem i brodska för skulle vara hos lina om en timme, men blev tidigare än så, fick hämta upp fläskdoris också. Tar resten av kvällen i ett annat inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0