The sun will rise again

Jag skulle precis skriva ett ärligt inlägg men vet inte om det skulle vara så bra att publicera, jag vill att allt ska va bra, att vi skrattar idag. Jag vet inte vad jag ska göra, ganska tomt här hemma nu. Vad har dom tänkt vad som ska hända nu med dig, inget blir bättre för att du inte är här, tycker mer att det är doms fel än ditt. Dom har ju varit med om det förr, jag vet inte, jag vet inte om jag har kunna gjort nåt men jag gjorde inget iallafall på grund av allt bråk. Men ändå saknar jag dig.


Kommentarer
Postat av: Elvira

Hälsade på dig på gymmet igår, tror inte att du såg att det var jag :P

2010-05-19 @ 21:20:53
Postat av: Ronja

klart jag gjorde:) tror jag såg dig före du såg mig

2010-05-20 @ 22:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0