The flavor is gone

hejsan ligger nu i sängen och tuggar på tuggummi som tappar smaken helt. Men förövrigt så blev det en lugnt dag i skolan igår, på hemkunskapen som jag nästan var tvungen att hoppa över men inte gjorde det så bakade vi bara brödet till klassmiddan. Jag fick den äran att skriva bordplaseringslappar också, blev skit fula enligt mig men. Sedan så drog jag och gymma efter skolan. Sedan blev det duschen när jag kom hem och pappa sa att man skulle göra sin egen mat och lat som jag var så tog jag risifrutti och en macka, sedan efter nån timme kommer dom hem med pizza endå, dom fick en utskällning sen gick jag och bara haft en myskväll. Nu ska jag strax kliva upp och det är allt just nu, hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0