Pretty hard life

hej jag blir så damn lack på folk som inte fattar någonting som inte kan skärpa sig och sluta vara så bajskorviga. Min tröja är borta som min syster svansa runt i här för en vecka sedan, sen när hon åkte var den helt plötsligt borta,hur jävla dum tror dom att man är. Min peak keps är dock borta, som jag fick av robert, därför betydde den ganska mycket, den påminner mig lite om saker. Mina klackskor är trasiga för att en annan använt dom, och det har gått två månader sen hon skulle fixa dem. Pengar försvinner upp i tomma intet. Det ända jag kan glädjas åt är att biologi provet gick bra och fysik provet. Sen kan allt dra åt helvete tycker jag. Skulle fått hjälp av robert med träningsdagboken igår men klockan 1-2 på natten tyckte han att han kunna ringa mig och fråga om han fick komma till mig, fu säger jag bara. Skulle sy fast en knappjävel på byxorna också, först vart det åt fel håll, sen fick jag börja om sen var knappjäveln förstor. Inge lust för att gymma idag, känner mig svettig och fet. Hungrig och slö. Ska till stockholm på lördag och kommer se ut som en hora. Locktången är borta också. Jävla fitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0