No hunger for this

hej orkar egenteligen inte skriva, vill bara lägga mig ner och sova i några dagar. Slippa allt, nu är det ju helg och om jag inte gör nåt aktivt eller är med nå kompisar kommer jag att dö i sängen liggandes och kolla på drama, kanske en action också. Nej men det är faktiskt bara på gymmet jag släppet allt och tänker på annat, dagdrömmer gör jag när jag springer på rullbandet med ipod, så otroligt skönt, skulle kunna springa hela dagen om jag hade ulitmatum kondition. Annars har jag bara tagit det lugnt idag, lagade skit äcklig mat till mig själv, uck. Sen kom mimmi och vi rökte vattenpipa och var ute och gick. Nu ska jag försöka leta på en film eller nåt så hörs vi, bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0