My heart is broken

Hej jag har kommit hem, duschat och ätit äcklig mat. Men skandalen idag är när jag ska dra till gymmet med sophie, jag hittar inte min cykel så jag får gå till robert i rasktakt och börjar svettas sen är inte cykeln där så får gå hem igen och den är borta, jag ville börja grina, den är stulen och när jag ser den jäveln ska jag skrika den i ansiktet och skälla ut den jävligt och sen krama cykeln och tvätta den. Men fick ta cykeln som låter som en bergodalbana till gymmet, där står fisan och vänta så sen kör vi ett hårt pass. Sen cyklade vi hemåt i regnet, det är allt just nu. hejdå saknar min cykel så.


Kommentarer
Postat av: emma ramic

de är väl ok :D?

2010-05-23 @ 13:45:53
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0