It can be fun to eat

Wopaaa, jag sitter här och ska plugga biologi men går inte så bra nä, men annars har jag nyss varit på toa och klämt fram en krov. Sen idag så har jag letat efter vita låga converse i sandviken, valbo och gävle men hittade bara röda och fick bli dom. Men vet inte om jag ångrar mig. Nu har jag bara ett prov kvar och det ska göras imorgon sen är jag done med skolan, bara be till gud och hoppas jag kommer in på thoren, kanske kan jag plugga upp nåt ämne i sommar, men i sommar ska jag ju sommarjobba den första veckorna, vi kommer bli värsta söta gänget haha. Sen så ska jag ju utomlands kanske. Blir väl stockholm en hel del också får jag hoppas. Men glömde säga att i lördags när vi var där så var vi in på lagerhouse och det är så sjukt roligt grejer där. Men nu ska jag plugga vidare, hörs.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0