In this city, everyone know's

Justia idag på sista lektionen så hade vi information om gymnasiet i sandviken dock, som jag hoppas jag mer än allt slipper men om det så var det att sandviken vill efterlikna skolor i usa, och då har dom gjort så att man har fritidsaktiviteter i skolan som filmgrupper, bild, idrott o.s.v men det största skämtet var skvallergrupper, som om sandviken behöver det, den grupper pågår jämt, hela tiden. Ville börja skratta när jag hörde det, för idag har jag fått ett påhopp en falsk sak, men jag är inte ovan om man säger så..är det bara här det är såhär eller är världen så grym.




Kommentarer
Postat av: Så var hon det ;pPPPPPPpppPPPppppPPP

du är så ful <3333

2010-06-01 @ 23:13:33
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0