Im still alive and im super fine


haj haj haj, jag har inte orkat skrivit eller velat sagt vad jag har gjort om dagarna för det är pretty hemligt. Nej men man ska ju ta det lugnt med vad man skriver asså, men igår gymmade jag med sophie iallafall, mycket gott snack blev det också, det är meningen att man ska ha gjort uteaktiviteter dom här dagarana men tyvärr så har gud varit en aning kissnödig, eller vad tycker ni. Jag gillar dock när det regnar och man inte har så mycket på gång då är det ett tillfälle och ta i akt att lägga sig i sängen med någon mysig person och kolla på en radda filmer och helsike mycket snaxs. Men det är allt från mig nu asså, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0