I dont have any time

tja jag har inte tid för det här men ändå, klockan kommer vara tre när jag skrivit klart inlägget. Jag sitter nu och håller mig för att inte kissa på mig. Jag har skrivit i 8 timmar på so uppsattsen och blev klar typ vid halv 2, men är nöjd och så är det. just nu kan jag inte gå och lägga mig p.g.a av en person som håller mig vaken men jag tycker det är kul så jag håller den vaken. Men måste ta mig i kragen strax och gå och lägga mig men först kissa. Jag har inte tid med bloggandet när det är skolan..men får försöka klämma in det, för jag tycker delvis att det är kul, framför allt för mig själv, och läsa om gamla dagara vad man gjort och så. Mer orkar jag inte skriva just nu, får kommer med nåt bättre en annan gång, chillevippen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0