happiness is your bestfriend

vart är du min goda kamrat, saknar dig hela tiden, det har blivit så konstigt, jag är så glad för din skull för att du är så glad, men jag vill hellre att du är glad med mig. Vi behöver inte snacka skit och hålla koll på vad andra gör, för när vi umgås så spelar det ingen roll, vi kan ligga tysta i gräset och ha världens bästa dag. Varje natt vi smög ut, varje dag vi skrattade oss genom problemen. Jag har alltid varit så glad att jag hade dig och att ingen hade det som vi, nu verkar du ha det bättre med någon annan. Jag har gett upp flera gånger men ändå vill jag inte släppa dig. För sånna bra vänner ska inte skiljas åt. När jag läser i vår bästispärm hahaha, vet att du ler nu och om du läser det. Men ivarjefall kom tillbaka nu eller så dödar jag dig, nej men synd om det ska bli såhär, trivs inte alls.


Kommentarer
Postat av: M

världens bästa du! saknar det, saknar dig.

2010-05-28 @ 15:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0