Fire master

hej på er jag kom nyss hem från gymmet, svettades som en galning och nu är jag hungrig som en best. Men det roliga hände igår, igår så låg jag i sängen och myste till klockan fyra på eftermiddagen fast det var 23 celcius ute. Sen tog jag en dusch och sen började man planera kvällens planer. Jag bestämde med sophie och lisa att dra till hedåsen med ett gäng för alla andra skulle till norra. Men från klockan 5 till halv 9 så velade alla fram och tillbaka om vart vi skulle, men det blev hedåsen, vi chillade där jag och rebecca själv, haha sen kom alla till oss. Orkar inte skriva alla men vi tände två brasor, kändes som robinson och rökte vattenpipa, en del drack och en del grilla korv. I några timmar var vi där och jag käkade min marmbou, så sjukt jävla gott är det, men om man visar att man har nåt ska alla smaka, men antar att man får nåt tillbaka sen i livet. Alla drog till donken sedan satt där och chilla, jag tog glass också kom robert å putte dit. Sedan var man väl där i nån timme sen drog man hem, orkar inte skirva mer fin detaljerat för nu skricker min mage, adjö!







Kommer antagligen mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0