everyone is right but no one is alike



hej på er, nyss kommit hem tänkte sätta mig på balkongen och grilla skinet på mig lite men solen stack precis när jag hade slagit mig till ro. Men var och luncha med mimmi idag på mulligans, inte varit ute och käkat med mimmi på ett år kanske, vi umgås inte heller nå mer, vi har inte så mycket att snacka om, det känns verkligen att vi glider isär, men orkar inte försöka längre. Iallafall så käkade jag köttbullar och makaroner haha, var sugen på det men jag fick det utan ketchup så blev inte till min belåtenhet, så käkade bara sallad och bröd. Men annars så tror jag att det gick bra på provet idag, trodde verkligen inte att jag skulle minnas men ack det gick galant. Känner att jag har mycket positiv energi, ska plugga lite, skriva träningsdagboken och sen gymma om någon vill gänka. En pinsam sak är att jag hittade cykeln också, jag hittade den fast låst på skolan, hahaha, men hellre det än att den faktiskt var stulen. det var väl allting just nu men jag är sjukt taggad till helgen, sthlm på lördag och se lazze och framförallt shopping!. men cya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0