About the weekend

vet inte vart jag skall börja men jag trodde verkligen att denna helg skulle jag göra ingenting, men det började ju i fredags, fick blommor av robert och vi pratade. På lördan låg jag i sängen halva dagen för jag hade en sån jävla värk i magen sen så när jag skulle ut så skulle jag vila ett tag men då somnade jag också vaknade jag klockan 2 av att en person ringer och frågar om man vill ha mcdonalds så den kommer hem till mig. Sedan i söndags var jag med emma på sif matchen och vi träffade lina och johanna där balnd annat och snackelisnacka med dom, plus att fisan lina fyllde år. Efter jernvallen så stack jag och kollade på film i ett annat hus i barrsätra, sedan så träffade jag robert för han lånade mitt gymkort och han bjöd mig på mat. Sedan var jag ut en sväng och kom hem klockan två, jag gör misstag allt för ofta. Men nu är det måndag morgon och jag vaknade försent men vi har inga mera lektoner tills efter lunch så ska ta det lugnt tills dess, men idag blir det gymma och plugga, har muntlig redovisning imorgon om shakespeare. Men vi hörs, adios amigos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0